28/06/2021

نباید از اهداف و ارزش‌های نظام و انقلاب دور شویم

نباید از اهداف و ارزش‌های نظام و انقلاب دور شویم

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: نباید از اهداف و ارزش‌های نظام و انقلاب دور شویم.

به گزارش ایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری، در مراسم نشست فرزندان شاهد و ایثارگران دیوان عدالت اداری که به مناسبت هفتم تیرماه و شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضایی، گفت: باید یکی از برنامه‌های اصلی قوه قضائیه در هفته‌ای که به نام دستگاه قضایی نامگذاری می‌شود گرامی‌داشت یاد شهدا و تکریم خانواده‌های آن‌ها، ایثارگران و جانبازان باشد.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه نباید از اهداف و ارزش‌های نظام و انقلاب دور شویم، گفت: هر لحظه از زندگی و در هر موقعیتی، زندگی خود را مدیون شهدا هستیم و در مقاطعی دیگر مدیون خانواده‌های آن‌ها هستیم.

مصدق با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که در این مرز و بوم بسیجی داریم، تاکید کرد: بسیج امروز را مدیون زحمات پدران آن‌ها در جبهه‌ها هستیم، و باید تلاش شود تا معنی و مفهوم بسیج صرفا از طریق خدمات جوانان در مساجد فراتر رفته و عملکرد بسیجی وار داشته باشیم و رواج دهنده آن باشیم.

وی افزود: هر شخص در هر جایگاهی شغلی می تواند بسیجی باشد، یک قاضی با رسیدگی به پرونده ها، مدیر دفتر با پاسخگویی به ارباب رجوع می تواند بسیجی باشد و با رفتار و عملکرد خود می تواند به کلمه بسیج اعتباری فراتر از مفهوم رایج آن بدهد.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان به معنا و مفهوم واژه شهید پرداخت و گفت: سرآغاز و نقطه عطف فرهنگ شهادت طلبی، تاریخ اسلام و تشیع می‌باشد. ایثار و شهادت همواره در کنار جهاد معنا می‌گیرند و ما باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دیوان عدالت اداری در راستای تکریم و گرامی‌داشت یاد شهدا و خانواده‌های آن‌ها استفاده کنیم.

در پایان این مراسم از کارکنان ایثارگر دیوان عدالت اداری تجلیل شد.

انتهای پیام

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *