23/06/2020

آذری: آغاز شفافیت در قوه قضاییه حلقه گم‌شده‌ در زنجیره‌ بسیاری از آرمان‌های انقلاب است

آذری: آغاز شفافیت در قوه قضاییه حلقه گم‌شده‌ در زنجیره‌ بسیاری از آرمان‌های انقلاب است

نماینده مردم قوچان و فاروج با اشاره به اقدامات تاثیرگذار دستگاه قضا گفت: مجموعه اقدامات قابل تقدیر دستگاه قضا بویژه آغاز عصر شفافیت در این قوه، حلقه گم‌شده‌ زنجیره‌ بسیاری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

علی آذری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به هفته قوه قضاییه درباره عملکرد دستگاه قضایی در مبارزه با فساد بیان کرد: هفتم تیرماه، را نمادی از خصومت همیشگی باطل علیه جبهه حق می‌دانیم که دشمنان قسم خورده اسلام با به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و یاران باوفایش، در تلاش بودند تا آرزوی عریان و زشت انگارانه خود را که همان متوقف کردن قطار پرشتاب انقلاب اسلامی بود، محقق سازند.

وی افرود: امروز نیز به تاسی از گذشته، این هدف توسط دشمنان قسم خورده اسلام با ابزارهای متفاوتی در حال پیگیری است، با این حال باید توجه کرد که مبارزه با فساد و حمایت از یاران واقعی عدالت و آزادی، خود ریل گذار توسعه پایدار ایران که همان تحقق منویات خردمندانه مورد اشاره مقام معظم رهبری در بیانیه وزین گام دوم انقلاب است، خواهد بود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: مجموعه اقدامات قابل تقدیر دستگاه قضا بویژه آغاز عصر شفافیت در این قوه، حلقه گم‌شده‌ در زنجیره‌ بسیاری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، چرا که همه می‌دانیم سلایق مختلف سیاسی در موضوع شفافیت، وحدت نظر دارند و این اصل فراموش شده، محوری برای وفاق ملی محسوب می‌شود.

نماینده مردم قوچان و فاروج در پایان اضافه کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هفتم تیرماه از تلاش‌های کارکنان قوه قضائیه قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون یکایک یاران باوفای انقلاب در این منصب حساس و خطیر را خواستارم.

انتهای پیام

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *