14/02/2020

اردوگاه فشافویه مراحل بازسازی را به سرعت طی می کند

اردوگاه فشافویه مراحل بازسازی را به سرعت طی می کند

مدیرکل زندانهای استان تهران با حضور در اردوگاه فشافویه، روند اجرا و پیشرفت پروژه های در حال ساخت این مرکز را بررسی نموده، اظهار امیدواری کرد: با افتتاح پروژه های جدید زمینه بهره مندی مددجویان از فضای بهتر اصلاحی و تربیتی فراهم شود.

به گزارش ایسنا، سیدحشمت اله حیات الغیب با اشاره به لزوم تسریع در روند بهسازی تمامی اماکن این اردوگاه تأکید کرد: زیباسازی و بهسازی محیط زندان، رسیدگی بیشتر به وضعیت بهداشتی، فرهنگی و نیز اشتغال مددجویان، علاوه بر تحقق اهداف راهبردی سازمان زندان ها عامل موثری در تقویت روحیه و نیز ایجاد حس اعتماد به نفس آنان در راستای تغییر رفتار های مجرمانه و دستیابی به اهداف اصلاحی و تربیتی خواهد شد.

وی افزود: زندان به عنوان بخشی از جامعه است و سعی می شود افرادی که بنا بر حکم قضایی در این محل زندگی می کنند، طی فرآیندها و برنامه های روانشناسانه ای که طراحی گردیده است، با روح و جسمی سالم به جامعه اصلی برگردند.

مدیرکل زندانهای استان تهران همچنین گفت: از آن جا که محیط مناسب می تواند روند رشد،کمال و شکوفا شدن ظرفیت ها و استعداد ها را فراهم نموده، فرآیند تغییر و اصلاح را تسهیل کند، بدیهی است ایجاد تغییرات مثبت در طراحی محیط فیزیکی به ویژه اگر همراه با به کارگیری ایمنی، هنر، زیبایی و توجه به نیازهای مددجویان باشد، تاثیر زیادی در روحیه، شادابی، سلامت روان و بازگشت سالم آنان به جامعه دارد.

بنا به این خبر، در پایان این بازدید که معاون اداری مالی اداره کل نیز حضور داشت، حیات الغیب با مددجویان گفتگو کرده، در زمینه حل مسائل مطرح شده توسط آنان دستوات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *