27/12/2019

۱۵ هزار و ۵۵۸ نفر در آزمون کارشناسان رسمی در حوزه تهران شرکت کردند

image.png

آزمون کارشناسان رسمی در تهران در ۸ محل آزمون با ثبت نام ۱۵ هزار و ۵۵۸ نفر در ۶۴رشته کارشناسی با حضور یک نفر از هیئت مدیره تهران در هر محل برای نظارت، تشکیل و با نظم و ترتیب خوبی برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی، در محل آزمون کارشناسان رسمی در تهران، غلامعلی محمدی قائم مقام دادگستری کل استان تهران و رضا علیپور رییس کانون کارشناسان تهران از دو محل دانشگاه های علم و صنعت و امیر کبیر  بازدید کردند.

طبق اعلام حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور، برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ تعداد ۵۵ هزار و ۳۱۹ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸ هزار و ۴۲۴ نفر زن و ۴۶ هزار و ۸۹۵ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۱۵.۲۳ درصد ثبت نام کنندگان زن و ۸۴.۷۷ درصد ثبت نام کنندگان مرد می‌باشند.

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ شامل دو مرحله است، مرحله اول کتبی و مرحله دوم شفاهی است. پذیرفته شدگان کتبی برای مصاحبه شفاهی دعوت میشوند.

آزمون کتبی به شیوه تستی چهار گزینه‌ای بود. در تست‌های چهار گزینه‌ای برای هر پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و برای هر پاسخ غلط به منظور خنثی کردن پاسخ‌های حدسی و یا تصادفی یک نمره منفی منظور خواهد شد.

طبق اعلام طهماسب مظاهری نتایج اولیه آزمون کتبی تا ۴۰ روز دیگر اعلام می شود.

انتهای پیام

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *