28/07/2019

شریف‌پور: آقای رییسی در مورد تخلفات منطقه آزاد دستورات لازم را صادر کنید

عین‌الله شریف‌پور

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس قوه قضاییه تاکید کرد: در خصوص تخلفات منطقه آزاد دستورات لازم را صادر کنید.

به گزارش ایسنا، عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: وزیر کشور و فرماندهی انتظامی کشور در خصوص مستقل شدن تنگ مرزی چالدران همت لازم را داشته باشند. از آقای رییسی در خصوص اقدامات عاجل و ایجاد امید در افکار عمومی تشکر می‌کنم. لازم می‌دانم در خصوص اعمال ماده ۲۴۶ سابق و ۲۳۴ فعلی در خصوص تخلفات منطقه آزاد دستورات لازم را صادر کنید. آیا دو سال برای رسیدگی به این پرونده کافی نبود؟ در تبصره ماده ۲۳۴ تصریح شده که این موضوع خارج از اولویت و به دور از تشریفات آیین دادرسی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: به وزیری که به هر شکلی می‌خواهد در خصوص ایجاد استان دیگری در آذربایجان غربی از نمایندگان امضاء بگیرد می‌گویم در این زمان که معیشت مردم با مشکل مواجه است و از سوی استکبار مورد تهدید قرار گرفتیم تمامیت ارضی آذربایجان غربی را خواستار هستیم. از این‌کارها دست بردارید.

نماینده مردم ماکو و چالدوران در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص اصلاح آیین‌نامه این موضوع را متذکر می‌شوم که در انتخابات هیات رییسه‌ها حتما ناظری از سوی هیات رییسه در آن جلسه شرکت کند تا تشکیک به شمارش آرا از بین برود. به توصیه آقای لاریجانی به این موضوع نمی‌پردازم.

وی در پایان با اشاره به حوزه انتخابیه خود ضمن این‌که پرداخت هرچه سریع‌تر پاداش خدمت فرهنگیان را مورد تاکید قرار داد تصریح کرد: هندوانه تولید کنندگان روی دست‌شان باقی مانده و آنها را به دامداری‌ها می‌فروشند در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *