06/09/2019

رئیس کل دادگستری لرستان: مهم‎ترین درس عاشورا ایستادن در مقابل ظلم است

عاشورا

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: مهم‎ترین درس مکتب عاشورا ایستادن در مقابل ظلم است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، جعفر بدری در مراسم افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دلفان، اظهار کرد: مهم‎ترین درس مکتب عاشورا ایستادن در مقابل ظلم است و ما باید از این حماسه درس ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و مبارزه با ظالم و ستمگر را بیاموزیم وگرنه برگزاری و شرکت در مراسم عزای سالار شهیدان بدون درس گرفتن و حرکت در مسیر آن حضرت ثمر آنچنانی ندارد.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مردم انقلاب کردند و سختی‎ها، مشکلات و فشار اقتصادی را تحمل می‎کنند، افزود: مردم انواع و اقسام دشمنی‎ها و خیانت‎ها، چه از طرف دشمنان خارج و چه از طرف خائنین داخلی را تحمل می‎کنند و استوار پای نظام و آرمان‎های آن ایستاده‎اند.

بدری خاطرنشان کرد: این مردم از ما مسئولین انتظار خدمت دارند و این حق مردم است و انتظار می‎رود که دستگاه‎های دولتی مردم را تکریم کنند و کارشان در اسرع وقت انجام پذیرد.

وی اضافه کرد: اما متاسفانه سیستم اداری ما از این لحاظ عقب است و با اینکه تحولات خوبی در سیستم اداری بعد از انقلاب انجام شده و دولت الکترونیک در کشور گسترده شده اما نسبت به سیر تحول و گسترش دولت الکترونیک در دنیا بخصوص شرق آسیا که موفق شده‎اند مراجعات به ادارات را خیلی کاهش دهند ما عقب هستیم و باید تلاش شود که این مشکل برطرف شود و در این زمینه به سطح مطلوب برسیم.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به دستگیری تعدادی از مدیران متخلف دستگاه‎های اجرای استان، بیان کرد: مدیر باید اعتماد بنفس داشته باشد و همت خود و سیستم تحت امر را برای رفاه حال مردم، سرعت بخشیدن به روند خدمت و تکریم ارباب رجوع و حل و فصل مشکلات مردم بکار گیرد، اما متاسفانه  برخی از مدیران ما به جای بازنگری در روند اداری و ایجاد تحول  برای بهبود خدمات و برنامه ریزی برای اینکه چه کار کنیم که کار بهتر انجام  پذیرد، دچار روزمرگی و مشغول خود نمایی و تبلیغات در رسانه‎ها و ارائه آمارهای بیهوده شده‎اند.

بدری ادامه داد: ما مدیرانی که قانون را برای منافع و سوءاستفاده شخصی دور می‎زنند تعقیب می‎کنیم و با متخلفان و مجرمان بشدت برخورد قضایی هم خواهیم کرد. ما باید به مدیران جهت گره‎گشایی از کار مردم میدان عمل بدهیم.

انتهای پیام

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *