26/07/2019

معارفه مدیر جدید ندامتگاه قزلحصار

قزلحصار

با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل زندانهای استان تهران، مراسم تودیع و معارفه مدیر ندامتگاه قزلحصار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، با حضور سید حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندانهای استان تهران از خدمات علیرضا گرامی مدیر سابق تقدیر و حمید محمدی مدیر سابق زندان عادل آباد شیراز که “سوابق درخشانی در عرصه زندانبانی اسلامی داشته” را به عنوان سرپرست جدید ندامتگاه قزلحصار منصوب شد.

مدیرکل زندان‌های استان تهران در آئین تودیع و معارفه مدیر ندامتگاه قزلحصار گفت: از مؤلفه های اصول زندانبانی اسلامی رعایت مقررات و قوانین در چارچوب سیاست های سازمانی است.

وی در بحث اقدامات فرهنگی و امنیتی، ترویج آموزه‌های دینی را در کنار سازماندهی، طرح طبقه بندی ، توجه به خانواده های مددجویان، نظارت و کنترل را مهمترین اصول مدیریتی عنوان کرد و افزود: سوابق نشان داده آموزه های دینی با حرفه آموزی و اشتغال زمینه ساز اصلاح و تربیت و کاهش آسیب در مددجویان می گردد از این رو باید به این امر مهم اهتمام لازم داشته باشیم.

مدیر کل زندانهای استان تهران در خصوص توجه به خانواده های مددجویان هم اظهار داشت: بی توجهی نهاد های حمایتی و مراقبتی نسبت به خانواده های مددجویان جرم و بزه را در جامعه گسترش می دهد و آنان را به چرخه بزهکاری اضافه می کند.

وی از اوصاف مدیر در اداره کردن بزرگترین زندان کشور را برنامه ریزی مناسب دانست و برنامه ریزی بلند، کوتاه و میان مدت، مسائل امنیتی، اصلاحی، بهداشت درون و محیط را به سرپرست ندامتگاه قزلحصار توصیه کرد.

مدیر کل زندانهای استان تهران با اهداء لوح سپاس از علیرضا گرامی مدیر سابق ندامتگاه قزلحصار تقدیر کرد و طی حکمی حمید محمدی را به عنوان سرپرست جدید ندامتگاه قزلحصار منصوب کرد.

انتهای پیام

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *